Menu
 

How to set up your Event Venue

Ett riktigt lyckat evenemang uppstår inte bara ur tomma luften. Det krävs en klok och detaljrik planering – ibland under mycket lång tid. Men hur når man dit? Hur skapar man egentligen det perfekta evenemanget? På den här konferensen får du lära dig alla tricks som gör att du kan förenkla din eventhantering, samtidigt som du kan lägga skaparkraft och fokus på själva upplevelsen.

Det är i Paris allt händer

Vi åker såklart till Paris. Här under takåsarna och med alla mysiga restauranger tätt in på är det enkelt att frigöra skaparkraft. Under några dagar tränas vi sedan både i att skapa automatiska flöden och hur vi följer upp kundkonverteringar - ja, hela säljcykeln helt enkelt. Allt görs såklart i Snowfires Eventplattform. Den är en riktig guldmagnet när man vill ha allt samlat på ett ställe. Här lär vi oss hur vi enkelt skapar listor som smidigt läggs upp direkt i nyhetsbrevsutskicket. Tillsammans skapar vi sedan ett gemensamt event från planering till genomförande. 

Vi delar upp oss i tre grupper:

  • Övergripande projektledare som håller i budget.
  • Logistikgrupp som sköter allt med resor, lokal, mat (allergier och kostavvikelser), osv.
  • Innehållsgrupp som arbetar fram innehållet med deltagarna i fokus.
2 maj